Cù l'aumentu rapidu di u tassu di penetrazione di i veiculi à nova energia, a dumanda di stazioni di ricarica, cum'è infrastruttura principale, cresce ancu ghjornu dopu ghjornu. Tuttavia, u modu di ricarica tradiziunale hà messu in luce prublemi cum'è a bassa efficienza, numerosi periculi per a sicurezza è alti costi di gestione, chì sò diventati...

difficiule di risponde à i bisogni duali di l'utilizatori è di l'operatori. Dunque, Chengdu Mind hà lanciatu una suluzione intelligente per e nuove stazioni di ricarica energetica basate nantu à a tecnulugia RFID. Attraversu l'innuvazione tecnologica, realizza una gestione senza pilotu, servizii non intrusivi è garanzie di sicurezza per e stazioni di ricarica, furnendu un percorsu praticu è fattibile per a trasfurmazione intelligente di l'industria.
L'aumentu rapidu di u numeru di veiculi à nova energia hà fattu di e stazioni di ricarica una necessità "must-have". E richieste di l'utilizatori per a velocità di ricarica, a distribuzione di e stazioni di ricarica è a trasparenza di e cariche sò in costante crescita, ma u mudellu tradiziunale ùn hè micca capace di ottimizà simultaneamente questi aspetti. In segundu locu, a dipendenza da u travagliu umanu porta à una bassa efficienza. U prucessu di ricarica tradiziunale richiede un'operazione manuale per l'avviamentu è l'arrestu, a liquidazione, chì ùn hè micca solu longa, ma hà ancu prublemi cum'è una scarsa compatibilità di l'equipaggiamenti - alcune stazioni di ricarica spessu ùn riescenu micca à identificà accuratamente i parametri di u veiculu, risultendu in situazioni di "nisuna alimentazione" o di "ricarica lenta". In terzu locu, ci sò potenziali risichi per a sicurezza. Prublemi cum'è l'avvertimentu prematuru di guastu di l'equipaggiamenti è l'operazioni di l'utilizatori micca standardizate ponu pruvucà incidenti di sicurezza cum'è sovraccarichi o cortocircuiti. In quartu locu, l'intelligenza di l'industria...

L'onda avanza. Cù u sviluppu di l'IoT è di e tecnulugie di big data, a trasfurmazione di e stazioni di ricarica da "dispositivi di ricarica singuli" à "nodi energetichi intelligenti" hè diventata una tendenza. A gestione senza pilotu hè diventata a chjave per riduce i costi è migliurà a cumpetitività.
Focus nantu à u doppiu miglioramentu di l'esperienza di l'utente è di l'efficienza operativa:
Realizà u ciclu chjusu "carica inconsciente + pagamentu automaticu" - L'utilizatori ùn anu micca bisognu di operà manualmente. Attraversu i tag RFID, ponu cumpletà a verificazione di l'identità, cumincià a carica, è dopu chì a carica hè cumpletata, u sistema salderà automaticamente a fattura è deducerà a tarifa, è spinghjerà a fattura elettronica à l'APP. Questu elimina cumpletamente u prucessu ingombrante di "aspittà in fila per a carica, pagà manualmente a tarifa". Utilizendu a tecnulugia RFID per identificà precisamente e pile di carica è i veiculi, l'operatori ponu monitorà u statu di l'equipaggiu è i dati di carica in tempu reale, ottenendu a trasfurmazione da "manutenzione passiva" à "operazione è manutenzione attiva". Parechje tecnulugie di crittografia sò aduttate per prutege l'infurmazioni di l'utilizatori è i dati di transazzione, impedendu a clonazione di i tag è a fuga di informazioni. À u listessu tempu, rispetta e regulazioni internaziunali di privacy cum'è GDPR per assicurà i diritti di l'utilizatori.
L'utilizatori ponu inizià u prucessu di carica striscendu a so carta IC persunale o aduprendu l'etichetta RFID muntata in u veiculu. Dopu chì u lettore hà lettu l'UID criptatu almacenatu in l'etichetta, carica l'infurmazioni in tempu reale nantu à a piattaforma per a verificazione di i permessi. Se l'utilizatore hà un contu ligatu è hè in un statu nurmale, u sistema inizià subitu u prucessu di carica; se i permessi sò anormali (cum'è un saldo insufficiente di u contu),
U serviziu serà automaticamente suspesu. Per prevene i risichi di sicurezza, u schema impiega a tecnulugia di crittografia AES-128 per prutege l'infurmazioni di l'etichetta, impedendu a clonazione è u furtu. Supporta ancu i ligami "una carta per parechji veiculi" è "un veiculu per parechje carte", rispondendu à i bisogni di scenarii cum'è a spartera di a famiglia.
Dopu chì a carica hè cumpletata, a piattaforma calcula automaticamente a tarifa secondu a durata di carica è u livellu di batteria restante, supportendu duie modalità di pagamentu: prepagamentu è postpagamentu. In u casu di l'utilizatori prepagati cù un saldo di contu insufficiente, u sistema emetterà un avvisu precoce è suspenderà a carica. L'utilizatori di l'imprese ponu sceglie di pagà mensilmente, è u sistema genererà automaticamente fatture elettroniche, eliminendu a necessità di verificazione manuale.
L'etichette RFID installate in i veiculi memorizanu i parametri principali di a batteria (cum'è u livellu di carica restante di a batteria SOC è a putenza massima di carica). Dopu esse stata letta da a stazione di carica, a putenza di uscita pò esse aghjustata dinamicamente per evità situazioni induve un "veiculu grande hè tiratu da un picculu" o un "veiculu chjucu hè tiratu da un grande". In ambienti à bassa temperatura, u sistema pò ancu attivà automaticamente a funzione di preriscaldamentu basata annantu à u feedback di a temperatura di a batteria da l'etichetta, allargendu cusì a vita di serviziu di a batteria è migliurendu l'efficienza di carica.
Data di publicazione: 04-ott-2025