Unigroup hà annunziatu u lanciu di a so prima cumunicazione satellitare SoC V8821

Recentemente, Unigroup Zhanrui hà annunziatu ufficialmente chì in risposta à a nova tendenza di u sviluppu di cumunicazione satellitare, hà lanciatu u primu chip SoC di cumunicazione satellitare V8821.

Attualmente, u chip hà pigliatu l'iniziu in cumpiendu a trasmissione di dati 5G NTN (rete non terrestre), missaghju brevi, chjamate, spartera di locu è altre teste di funziunamentu è di prestazione cù i partenarii di l'industria cum'è China Telecom, China Mobile, ZTE, vivo, Weiyuan Communication, Keye Technology, Penghu Wuyu, Baicaibang, etc. Fornisce servizii d'applicazioni ricchi per a cunnessione diretta di u telefuninu satellitare, l'Internet di e cose satellitari, a rete di veiculi satellitari è altri campi.

Sicondu i rapporti, u V8821 hà l'advae di alta integrazione, integrandu funzioni cumuni di l'equipaggiu di cumunicazione cum'è a banda di base, a freccia radio, a gestione di l'energia è l'almacenamiento in una sola piattaforma di chip.U chip hè basatu annantu à u standard 3GPP NTN R17, utilizendu a rete IoT NTN cum'è infrastruttura, faciule d'integrazione cù a reta di u core di terra.

V8821 furnisce funzioni cum'è a trasmissione di dati, i missaghji di testu, chjamate è spartera di locu attraversu satelliti marittimi in banda L è satelliti Tiantong in banda S, è pò esse allargatu per sustene l'accessu à altri sistemi satellitari in orbita alta, largamente applicabile à i bisogni di cumunicazione. zoni difficili da copre da e rete cellulari cum'è l'oceani, i bordi urbani è e muntagne remote.


Tempu di post: Jul-28-2023