A biblioteca di Chengdu RFID self-checkout machine messa in usu

Per implementà prufondamente l'attività di implementazione di "entra in millaie di case, sapendu millaie di sentimenti, è solu millaie di difficultà" à u livellu municipale è distrittu, a Biblioteca di Chengdu hà cumminatu e so funzioni è a situazione attuale per migliurà l'efficienza di serviziu di e biblioteche publica. , simplificà u prucessu di prestitu è ​​rinvià i libri per i lettori, è serve in modu efficace u vastu numeru di lettori.Ricertamenti, a biblioteca hà introduttu un novu equipamentu convenientu - una macchina di prestitu di libri d'aiutu, per mezu di a stallazione è di debugging, messa in usu da avà.

Prestiti self-service è rinvià a macchina adopra a tecnulugia avanzata d'identificazione di freccia radio (RFID), cù l'aiutu di sta tecnulugia, i lettori ponu compie u prestitu d'auto-aiutu è u ritornu di i libri in a biblioteca, simplice è praticu, assai convenientu.Tutti i titulari di carte di biblioteca ponu verificà a so identità in trè manere.Dopu u successu, i lettori ponu prestitu è ​​rinvià i so libri preferiti secondu u prompt di u touch screen.

A macchina di prestitu d'auto-aiutu messa in usu ùn solu migliurà l'esperienza di prestitu di i lettori, risparmià u tempu di i lettori di u padiglione, ma ancu à u persunale di a biblioteca da un travagliu simplice è ripetitivu, furnisce un serviziu persunalizatu è umanizatu à i lettori, megliu per furnisce i lettori convenienti. servizii culturali publichi gratuiti, cù u putere di i libri, dà una persona cun cunfidenza, dà una persona cun calore, Dà a ghjente speranza.

12

3


Tempu di post: 01-01-2022