Apple espande l'accessu NFC à i sviluppatori

Dopu avè ghjuntu à un accordu cù l'autorità europee à u principiu di quest'estate, Apple darà accessu à i sviluppatori di terze parti quandu si tratta di cumunicazioni di campu vicinu (NFC) in quantu à i fornitori di portafogli mobili.

Dapoi u so lanciu in u 2014, Apple Pay, è l'applicazioni Apple assuciate anu pussutu accede à l'elementu sicuru. Quandu iOS 18 serà liberatu in i prossimi mesi, i sviluppatori in Australia, Brasile, Canada, Giappone, Nova Zelanda, Stati Uniti è u Regnu Unitu puderanu aduprà l'API cù altre località da seguità.

"Utilizendu e nove API NFC è SE (Secure Element), i sviluppatori puderanu offre transazzioni senza cuntattu in l'app per pagamenti in magazinu, chjavi di vittura, trasportu in circuitu chjusu, badge aziendali, carte d'identità per studenti, chjavi di casa, chjavi d'hotel, carte di fidelizazione è di ricumpensa di i cummercianti, è biglietti per eventi, cù carte d'identità guvernamentali chì saranu supportate in u futuru", hà dichjaratu l'annunziu di Apple.

A nova suluzione hè stata cuncipita per furnisce à i sviluppatori un modu sicuru per offre transazzioni senza cuntattu NFC da l'internu di e so app iOS. L'utilizatori averanu l'opzione di apre l'app direttamente, o di definisce l'app cum'è a so app senza cuntattu predefinita in i paràmetri iOS, è fà un doppiu clic nantu à u buttone laterale di l'iPhone per inizià una transazzione.

1

Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2024